revue Prostor
Prostor on-line
Rekomando
Čítárna HYB4
Podcasty
RP uvádí
Projekty
revue Prostor
Prostor on-line
Rekomando
Čítárna HYB4
Podcasty
RP uvádí
Aktuální číslo
Archiv
Kde koupit
Prodej elektronické verze
Prodej tištěné verze
Předplatné
Distribuce
Akce
O revue Prostor
O revue
Ohlasy
Partneři
Kontakt
Vyhledávání
Glosy
Eseje
Literární kritika
Próza, Poezie, Drama
Video(art)
Audio
Akce
Literární kritika
Gabrielle de la Puente
Chudáčci (proč mít po ruce ostrou dýku)
18. 3. 2024
Gabrielle de la Puente: Chudáčci (proč mít po ruce ostrou dýku)
#prostorOnline
Ruce naší Dory: Nositel laskavých představ
Rekomando Kino Peklo
13. 3. 2024
Ruce naší Dory: Nositel laskavých představ
#rekomando
Jarda Michl
Anarchismus fascinující, podnětný a přelomový: jak sbalit ženu s Davidem Graeberem
8. 3. 2024
Anarchismus fascinující, podnětný a přelomový:
#prostorOnline
Kamil Bouška: Dokumenty
Rekomando Lubomíra Tichého
Rekomando Lubomíra Tichého
#rekomando
Bolka: smutné tropy
Rekomando Bernardety Babákové
Bolka: smutné tropy: rekomando Bernardety Babákové
#rekomando
Richard L. Kramár & Arien Alana Reed
Starostlivo ohmatávať cestu vpred
Richard L. Kramár & Arien Alana Reed
#perspectives
Saba Vassileva
Dysphoria Mundi: v ruinách epistemologie binárního genderu
25. 1. 2024
Imaginace revoluční genderové přítomnosti
#prostorOnline
Puma M
Rekomando Tomáše Gabriela
Rekomando Tomáše Gabriela: Puma M
#rekomando
Ondřej Trhoň
Konec světa, třikrát prosím
17. 1. 2024
Tanec mezigeneračního neporozumění
#prostorOnline
Stranizza d'amuri. Tragický příběh dvou kluků vyrůstajících na sicilském venkově.
Rekomando Aleše Kauera
Stranizza d'amuri. Tragický příběh dvou kluků vyrůstajících na sicilském venkově.
#rekomando
Jarda Michl
Za hranice kateder mediálních studií: interdisciplinární teorie médií Jussiho Parikky
Jak nová média a digitální infrastruktury drancují přírodní zdroje?
#prostorOnline
Dva rituály v životě
Rekomando Bernardety Babákové
Dva rituály v životě: Rekomando Bernardety Babákové
#rekomando
Juliana Sokolová: Domáce práce
Rekomando Richarda L. Kramára
Rekomando: Juliana Sokolová: Domáce práce
#rekomando
Hugo Marek: Fragmenty Zbulingu
Rekomando Antonína Zhořce
Fragmenty Zbulingu: Rekomando Antonína Zhořce
#rekomando
Jarda Michl
Šavlozubá noumena útočí: Nick Land a krajní pravice
19. 12. 2023
Československá neonacistická literární scéna, padlý kybernetický filozof a fašismus v pevné vazbě
#prostorOnline
Alena Wagnerová: Neohlížej se, zkameníš
Rekomando Kristýny Boháčové
Alena Wagnerová: Neohlížej se, zkameníš
#rekomando
J. Arthur Boyle
Pravicová avantgarda v americké beletrii
11. 12. 2023
Alt-lit nebo (nová) alt-right?
#prostorOnline
Olga Stehlíková: Mehlo, Šika, Kňuba a Motora
Rekomando Antonína Zhořce
Olga Stehlíková: Mehlo, Šika, Kňuba a Motora
#rekomando
Tomáš Gabriel
Konec konce světa
4. 8. 2023
Tomáš Gabriel: Konec Konce Světa
#perspectives, #revueProstor
Zofia Bałdyga: Poslední cestopisy
Rekomando Kláry Černé
Zofia Bałdyga: Poslední cestopisy
#rekomando
Óscar Martínez: Bestie: Na migrantech nesejde
Rekomando Olgy Pavlovy
Óscar Martínez: Bestie: Na migrantech nesejde
#rekomando
Lana Bastašić: Chyť toho králíka
Rekomando Olgy Pavlovy
19. 10. 2023
Lana Bastašić: Chyť toho králíka
#rekomando
Daniel Hradecký: Na cvičišti. Bojiště
Rekomando: Kino Peklo
Daniel Hradecký: Na cvičišti. Bojiště
#rekomando
Magdalena Michlová
Taky Klaus se letos zapotil aneb jak rozložit klimaskeptickou komunitu s Továrnou na lži
26. 9. 2023
Bylo vám v létě fakt horko? Prst ukazuje na fosilní průmysl.
#prostorOnline
zobrazit více