Tasya Nafigina vs. pražská klubová scéna po covidu // RANT Prostoru #83
„Když se otevřely kluby po lockdownech, lidé se začali chovat odlišně. Lidé potřebují, aby ta hudba byla okamžitě super, a když není, tak stráví celou noc venku na cigárku nebo na baru. Kvůli tomu jsou všude ty remixy,“ vysvětluje změny v klubové scéně hudební dramaturgyně Tasya Nafigina.
Chybí DJ setům promyšlená dramaturgie? Proč se kluby bojí nechat hrát DJstvo zajímavé a alternativní věci? Co může pomoci zvýšit návštěvnost v klubech? Poslechněte si RANT Prostoru, kde se dozvíte také to, proč je důležité vrátit soustředění a pozornost i na klubový parket.
***
Moderátor: Šimon Holý
Dramaturgie, produkce: Hana Trojánková
Znělka, grafika a střih: Jakub Štourač
Studio Mr. Wombat, 2025
Všechny díly podcastu RANT Prostoru si můžete poslouchnout na webu revue Prostor, na Youtube účtu revue Prostor, na Spotify. RANT Prostoru je nový audioformát revue Prostor s údernými, vypointovanými a autentickými výpověďmi na témata, které vás štvou. RANT Prostoru je zaměřený především na generaci lidí do třiceti let. Ti jsou zároveň i jako hosté zváni, aby otevřeně kritizovali problémy současného světa dotýkajících se jejich životů. S moderátory podcastu Hanou Trojánkovou Biriczovou nebo Šimonem Holým se vždy pokusí najít nebo navrhnout také řešení.
***
This article was published as part of PERSPECTIVES – the new label for independent, constructive and multi-perspective journalism. PERSPECTIVES is co-financed by the EU and implemented by a transnational editorial network from Central-Eastern Europe under the leadership of Goethe-Institut. Find out more about PERSPECTIVES: goethe.de/perspectives_eu.
Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are, however, those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Commission. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible.